Ikoma prodajni centar d.o.o.
Miroslava Krleže 164
43000 Bjelovar
Hrvatska
E-mail upiti, narudžbe, podrška...
Svaki dan: 0-24 sata
Telefonski upiti, narudžbe, podrška...
Radno vrijeme pozivnog centra: 8 - 19 sati, subotom: 8 - 14 sati
Telefon:
+385 43 675 700
Cijena poziva i obračunska jedinica za pozive naplaćuje se po cijeni
poziva prema fiksnim mrežama telekomunikacijskog operatera korisnika.
Fax: +385 43 256 910
Maloprodajni dućan
Radno vrijeme: 8 - 18 sati, subotom: 8 - 14 sati
Web: www.ikoma.hr
Žiro-računi:
Zagrebačka banka IBAN: HR3823600001102282272
OIB:
28648464076
PDV ID:
HR28648464076
EORI broj:
HR28648464076
Matični broj:
2883023
MBS:
010083439
Registarski sud:
Trgovački sud u Bjelovaru
Temeljni kapital:
2.640.200,00 kn - uplaćen u cijelosti
Direktor: Ivica Komljenović
Ikoma prodajni centar d.o.o., a radi bolje jasnoće i razumijevanja u daljnjem tekstu ikoma.hr, pruža online uslugu putem svoje Internet stranice. Općim uvjetima poslovanja utvrđuje postupak pružanja informacijskih usluga, upravljanja sadržajem i provođenje financijskih transakcija.
Trgovac - bilo koja osoba koja sklapa posao ili djeluje na tržištu u okviru svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti, uključujući i osobu koja nastupa u ime ili za račun trgovca
Izvor: Zakon o zaštiti potrošača NN 14/19; Pojmovi, čl. 5. (NN 110/15)
Korisnik web trgovine ikoma.hr – svaka pravna ili fizička osoba koja posjeti ili koristi usluge ovog web mjesta. Korištenjem internetske stranice ikoma.hr krajnji korisnik iskazuje da se slaže s Općim uvjetima poslovanja. Odabir poštanskog broja mjesta isporuke u pregledu košarice, u koraku prije unosa osobnih podataka, je informativan te tim korakom posjetitelj stječe uvid u eventualne troškove dostave, a kupac postaje tek u sljedećem koraku, unosom osobnih podataka i zaključenjem narudžbe.
Kupac web trgovine ikoma.hr – posjetitelj koji nakon odabira barem jednog proizvoda na stranici ikoma.hr, u pregledu košarice stekne uvid u eventualne troškove dostave te unese osobne podatke i pošalje narudžbu trgovcu.
Odluka o kupnji – svaka odluka koju donosi potrošač, a koja se odnosi na to hoće li, kako i pod kojim uvjetima kupovati, hoće li cijenu platiti u cijelosti ili u obrocima, hoće li proizvod zadržati ili njime dalje raspolagati, hoće li se koristiti pravima koja ima na temelju ugovora, bez obzira na to je li potrošač odlučio djelovati ili suzdržati se od djelovanja. Izvor: Zakon o zaštiti potrošača NN 14/19; Pojmovi, čl. 5. (NN 110/15)
ikoma.hr zadržava pravo izmjena, dopuna ili ukidanja bilo kojeg segmenta poslovanja, a kako bi se pravovremeno informirali o eventualnim izmjenama, molimo da provjerite važne odredbe Općih uvjeta poslovanja u trenutku korištenja ikoma.hr. Ukoliko se korisnik ne slaže s navedenim Uvjetima poslovanja i korištenja i/ili ima manje od 16 godina, molimo da se suzdrži od korištenja ove internetske stranice.
Ikoma.hr poziva Kupce da se informiraju o sadržaju Izjave o privatnosti i zaštiti osobnih podataka
Jezik komunikacije na ikoma.hr je hrvatski književni jezik.
Maloprodajna cijena – konačna cijena u eurima za pojedini proizvod ili uslugu, odnosno određenu količinu proizvoda, uključujući poreze i druga javna davanja. Izvor: Zakon o zaštiti potrošača NN 14/19; Pojmovi, čl. 5. (NN 110/15)
Cijene na stranici ikoma.hr sadrže obračunatu zakonsku stopu PDV-a od 25% i one su izražene u eurima (EUR).
Cijene iskazane na predračunu koji će Kupcu biti dostavljen nakon učinjene narudžbe bit će iskazane u odabranoj valuti i nisu podložne promjenama u toku važenja ponude.
Cijene na ikoma.hr utvrđuju se za svaki proizvod pojedinačno, riječ je o procesu koji je unatoč kontroli podložan pogreškama, na kojima se kupcu unaprijed ispričavamo. U slučaju izvanrednih situacija pogrešno utvrđene cijene, ikoma.hr se obvezuje bez odgode o tome izvijestiti Kupca.
Popusti u internetskoj trgovini ikoma.hr odnose se na gotovinska i jednokratna plaćanja, a pri odabiru kartičnog plaćanja na rate, popust se umanjuje za 5 postotnih poena.
Proces naručivanja na ikoma.hr web trgovini:
1. korak: Odabir proizvoda, dostave i načina plaćanja
2. korak:
Ukoliko ste slijedili ove korake Vaša narudžba je uspješno kreirana i putem e-maila će Vam stići potvrda narudžbe koju svakako sačuvajte.
Zbog velikog broja narudžbi koje se istovremeno predaju na ikoma.hr može se dogoditi da informacija o raspoloživosti ne bude istovjetna sa stanjem na skladištu dobavljača, o čemu se ikoma.hr obvezuje obavijestiti Kupca i poduzeti sve potrebne radnje kako bi proizvode pribavio u propisanom vremenskom roku. Ukoliko pak ikoma.hr neće biti u mogućnosti dobaviti naručeni proizvod, obvezuje se bez odgode o tome izvijestiti kupca, ponuditi mu kupnju drugog proizvoda sličnih karakteristika ili otkazivanje narudžbe.
Narudžba Kupca se smatra potvrđenom i valjanom tek kada je kreiran račun.
ikoma.hr omogućuje najniže cijene za gotovinsko plaćanje i jednokratno plaćanje karticama.
Odabir načina plaćanja na ikomi.hr dostupan je u pregledu narudžbe i to:
Plaćanje karticama zaštićeno je i sigurno. Plaćanje na stranici ikoma.hr izvršava se putem pružatelja usluga Monri koji koristi najviše standarde sigurnosti prilikom plaćanja kreditnim i debitnim karticama. Platiti možete karticama na rate ili jednokratno. Popusti u internetskoj trgovini ikoma.hr odnose se na gotovinska i jednokratna plaćanja. Ako želite platiti na rate, na raspolaganju Vam je odabir plaćanja do 12, 24 ili do 36 rata. Pri odabiru kartičnog plaćanja do 12 rata, popust se umanjuje za 5 postotnih poena, a pri odabiru kartičnog plaćanja do 24 rate, popust se umanjuje za 10 postotnih poena. Plaćanje na rate u ikoma.hr-u je beskamatno.
Pri odabiru načina plaćanja karticom, u košarici, možete birati između sljedećih opcija:
Nakon odabira kartice i klikom na „plati“ Kupac pristupa zaštićenoj stranici pružatelja usluge online naplate Monri, gdje upisuje sve potrebne podatke. U trenutku autorizacije kartice sredstva su samo rezervirana, a naplata se izvršava tek kada proizvodi budu isporučeni. Ukoliko ikoma.hr nije u mogućnosti isporučiti proizvode naplata se otkazuje.
Konverzija valuta pri plaćanju karticama
Kartična plaćanja na ikoma.hr provode se u eurima. Kod odabira neke druge valute iznos za koji će se teretiti kartica preračunava se prema tečaju Hrvatske narodne banke. Pri plaćanju iznos se preračunava u lokalnu valutu prema tečaju kartičarske kuće Kupca, pri čemu su moguća mala odstupanja naplaćenog iznosa, od iznosa prikazanog na ikoma.hr
ikoma.hr svojim Kupcima pruža uslugu dostave prema uvjetima kako slijedi:
Preporučamo Vam, dodajte željene proizvode u košaricu te zatim, u pregledu košarice, bez ikakve obveze, prije upisivanja bilo kojeg osobnog podatka, upišete broj pošte željenog mjesta dostave, i sustav će Vam automatski izračunati eventualni trošak dostave ili Vas obavijestiti da je ona za Vas besplatna.
Pri odabiru preuzimanja proizvoda u našem prodajnom centru troškovi dostave se ne naplaćuju
Ikoma.hr ne preuzima odgovornost za eventualne nenamjerne štete i oštećenja imovine Kupca, koje mogu nastati prilikom dostave robe a odnose se na:
Ugovor koji potrošač zaključi za kupoprodaju proizvoda i usluga je jednokratan ugovor koji je konzumiran isporukom robe ili usluge od strane trgovca te izvršenim plaćanjem od strane potrošača, a u slučaju da ne bude raskinut. Ovi Opći uvjeti poslovanja sastavni su dio zaključenog Ugovora potrošača i trgovca.
Savjetujemo:
Kako bi kupac ostvario pravo na jednostrani raskid Ugovora, treba obavijestiti ikoma.hr o svojoj odluci isključivo u pisanom obliku putem obrasca za jednostrani raskid ugovora sklopljenog na daljinu. , e-poštom na adresu reklamacije@ikoma.hr ili poštom na adresu „IKOMA prodajni centar d.o.o., ulica Miroslava Krleže 164, 43000 Bjelovar“.
Rok za jednostrani raskid Ugovora iznosi 14 (četrnaest) dana od dana kada je korisniku ili trećoj osobi koju je korisnik odredio, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet Ugovora predana u posjed, odnosno u slučaju usluge, od sklapanja Ugovora.
Ako korisnik jednostrano raskine Ugovor, izvršit će mu se povrat novca koji je od njega primljen, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada ikoma.hr zaprimi korisnikovu odluku o jednostranom raskidu Ugovora, osim ukoliko je korisnik odabrao drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koja je ponuđena. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je kupac izvršio uplatu. U slučaju da kupac pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat. Povrat novca Ikoma prodajni centar d.o.o. može izvršiti tek nakon što roba bude vraćena na adresu sjedišta tvrtke. Povrat se može napraviti isključivo za neoštećene proizvode, u originalnom pakiranju sa pratećom dokumentacijom i originalnim računom, u suprotnom se reklamacija neće moći priznati.
Izravne troškove povrata robe kupac mora snositi sam. U skladu sa Zakonom korisnik je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Obavijest o statusu vraćenog proizvoda i ostvarenom iznosu povrata kupac će primiti u roku od 10 dana putem maila. Povrat novčanih sredstava kupcu bit će odrađen najkasnije u roku od 5 dana od datuma upućivanja obavijesti kupcu.
Kupac nema pravo na jednostrani raskid Ugovora:
Pravo na jednostrani raskid ugovora Zakonom je isključeno u više slučajeva. Cjelovite informacije vezane uz pravo kupca na jednostrani raskid ugovora možete pronaći na ovom linku: Zakon o zaštiti potrošača
ikoma.hr preporuča kupcima da za proizvode koje je potrebno montirati/pustiti u rad obavezno kontaktira ovlašteni servis jer proizvođači u pravilu osporavaju prava iz jamstva za svaki proizvod koji je neovlašteno montiran/pušten u rad.
»pisani prigovor potrošača«
je prigovor koji potrošač upućuje trgovcu na trajnom mediju, a kojim
iznosi svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu
uslugu.
Izvor: Zakon o zaštiti potrošača NN 14/19; Pojmovi, čl. 5. (NN 110/15)
ikoma.hr ponosi se brzinom i načinom rješavanja prigovora naših kupaca pa Vas pozivamo da se u slučaju nezadovoljstva uvijek prvo javite nama.
Ukoliko ste nezadovoljni iz bilo kojeg razloga, prigovor nam možete uputiti i to:
Kako bi rješavanju predmetne situacije mogli pristupiti što prije, molimo da uz prigovor navedete broj narudžbe, računa ili svoje korisničko ime, značajni su to podaci za što brže utvrđivanje. ikoma.hr potvrdit će primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a najkasnije u roku od 15 dana od zaprimljenog prigovora.
»jamstvo za ispravnost prodane stvari«
je svaka obveza trgovca ili proizvođača koju, osim odgovornosti za
materijalne nedostatke stvari, oni preuzimaju, a temeljem koje su dužni
izvršiti povrat plaćenog ili zamijeniti, popraviti odnosno servisirati
robu ako roba ne odgovara specifikacijama ili zahtjevima postavljenima
u ispravi o jamstvu, odnosno u oglašavanju dostupnom prije ili u
vrijeme sklapanja ugovora.
Izvor: Zakon o zaštiti potrošača NN 14/19; Pojmovi, čl. 5. (NN 110/15)
Jamstvo, tehničke upute, upute za sklapanje te upute za uporabu nalaze se priložene uz proizvod, te u smislu čl.42. st 6 Zakona o zaštiti potrošača ikoma.hr smatra da je Kupac na time na jasan i razumljiv način unaprijed obavješten o tim podacima vezanim uz proizvod kao i postojanju usluga koje se nude nakon prodaje.
Ukoliko uređaj trebate servisirati, molimo da provjerite dokumentaciju o ovlaštenom servisu koju ste dobili uz uređaj te postupite u skladu s uputama ovlaštenog servisa.
Ukoliko proizvod ima jamstvo te se na proizvodu pojavi kvar unutar jamstvenog roka kupac je ovlašten izravno kontaktirati ovlašteni servis u skladu s uputama na jamstvenom listu.
Odgovornost za materijalne nedostatke proizvoda
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ( NN br. 41/14., 110/15., 14/19. ) na odnose između potrošača i trgovca u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu se primjenjuju odredbe Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15) o odgovornosti za materijalne nedostatke. Potrošač je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka bez odgađanja a najkasnije u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak. Kao prodavatelj odgovaramo za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca kao i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Za materijalni nedostatak prodane stvari koji se pokaže nakon proteka dvije godine od prodaje stvari ne odgovaramo.
U slučaju spora, sukladno Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova ( NN br. 121/16), predlažemo alternativno rješavanje spora pred jednim od tijela određenih za alternativno rješavanje potrošačkih sporova koji djeluju u Republici Hrvatskoj, npr:
Online rješavanje sporova:
Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju moguće je riješiti putem ODR platforme za online rješavanje potrošačkih sporova. Platformi za rješavanje potrošačkih sporova putem interneta kupac može pristupiti putem poveznice:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR
To znači da problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.
ikoma.hr ponosi se brzinom i načinom rješavanja prigovora naših kupaca pa Vas pozivamo da se u slučaju nezadovoljstva uvijek prvo javite nama.